رونمایی از سایت جدید فریدون شاپ
اگر سوالی دارید میتوانید با ما در تماس باشید 09139335312
سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

ورود/ثبت نام
منو
ورود/ثبت نام

جستجوی محصولات

بازگشت
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید

دسته بندی سوالات متداول

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت فریدون شاپ شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

در صورت داشتن کد تخفیف هنگام نهایی کردن خریدتان با ارسال کد میتوانید محصول خود را بدون هزینه ارسال دریافت کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

متاسفانه در حال حاضر این امکان فراهم نمیباشد میتوانید برای دریافت اطلاعا بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود. هزینه ارسال طبق داده مستقیم شرکت پست محاسبه خواهد شد .

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در سایت فریدون شاپ به معنی موافقت با شرایط زیر است.

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا اگر محصولی دارای گارانتی باشد زمان فعالسازی گارانتی و گارانتی موجود روی محصول درج خواهد شد .

چگونه می‌توانم پروفایل بسازم؟

در وب‌سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام خود را انجام دهید. (کد فعال‌سازی برایتان پیامک می‌شود.) بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی، ثبت‌نام انجام می‌شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

مالک آن مشتری جدید سایت ما باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.

اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

 سایر دستگاه‌های حجیم و کالا های مهم و ضریف به‌صورت بسته بندی عالی و (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید. در غیر اینصورت میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

در صورتی که دریکی از شهرهای طبقه بندی شده هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 8 روز کاری تحویل شما میشود.